FAQ

Bestelling

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen nadat ik hem heb geplaatst?

Het is niet mogelijk je bestelling nog aan te passen nadat je hem geplaatst hebt. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 6,95, vanaf € 100,- zijn de verzendkosten gratis.

Kan ik de bestelling ook afhalen in de winkel?

Ja dat kan. Zodra je bestelling is afgerond ligt deze klaar in onze winkel in de brewpub aan de Stadsgravenstraat 59 in Enschede. Deze kan tijdens openingsuren van de brewpub opgehaald worden (dinsdag t/m donderdag: 16:00 – 01:00, vrijdag t/m zondag: 13:00 – 01:00). 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren kan binnen 14 dagen na het ontvangen van je bestelling. Wil je iets retourneren, stuur dan een e-mail naar webshop@stanislausbrewskovitch.nl en vraag om het retourformulier.
De bijkomende retourkosten zijn voor je eigen rekening. 

Lees de algemene voorwaarden voor meer informatie over het retourneren.

“Degelijke verzending” wat houdt dat in?

Zowel de flessen als glaswerk worden in daarvoor bestemde stevige dozen verpakt. Door middel van speciale tussenstukken wordt er zekerheid geboden dat de breekbare spullen niet tegen elkaar kapot kunnen slaan tijdens het vervoeren. Gebeurt dit onverhoopt toch? Dan geven wij je je geld terug.

Bij mijn bestelling zit een kapotte fles. Kan ik een nieuwe opgestuurd krijgen in plaats van mijn geld terug?

Natuurlijk is dat mogelijk. Wij snappen wel dat je liever het bier wilt hebben. Stuur in beide gevallen een e-mail naar webshop@stanislausbrewskovitch.nl met je ordernummer en het flesje wat kapot is gegaan. Voor een nieuw biertje brengen wij vanzelfsprekend geen nieuwe verzendkosten in rekening.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Is er iets misgegaan?

Stuur een e-mail naar webshop@stanislausbrewskovitch.nl met je ordernummer en de datum van je bestelling en we proberen zo snel mogelijk het probleem op te lossen.

 

Producten

Het product wat ik wil is uitverkocht. Komt het nog terug?

We kunnen niet voor alle bieren garantie geven dat ze nog terug op voorraad komen. We proberen zoveel mogelijk aan te geven of en wanneer de uitverkochte producten weer op voorraad zijn. Houd vooral de webshop in de gaten.

Bepaalde bieren zijn seizoensgebonden, deze komen pas weer terug als daar het seizoen voor is.

Het product wat ik wil staat niet in de webshop. Kan ik dit bij jullie aanvragen?

Wij kunnen hierover geen garantie bieden. Vul je verzoek in op ons contactformulier en wij zullen kijken wat we voor je kunnen doen.

 

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via webshop@stanislausbrewskovitch.nl.